Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Aku nak cerita pasal anak aku no. 2 Aiman Haziq. Sekarang ni masih tadika Cina. Leh tahan aa aktif. Cuma cakap dia pelat lagi. Kekadang tak faham apa benda dia cakap. Lelebih lagi bila dia cakap Cina. Huhuu.. Nasib baik Kakak dia pun sekolah Cina darjah satu. Dia lah melayan si Aiman nih.

Gambar kat bawah ni aku snap masa family trip cuti sekolah bulan Mei 2008 yang lepas. Kami travel ke Melaka dengan KL dalam 3 hari stay kat Hotel Seri Malaysia, Melaka. One of the day, kami pi KL naik Komuter je dari Seremban. Malas aku nak drive ke KL, sebab aku bukan nya mahir sangat jalan KL nih.

Perggh.. lepak sesangat!. Sebab masa tu aku travel dengan satu newborn yang baru 30 hari. Bayangkan la dengan baby kecil berpanas turun naik komuter dan LRT untuk pergi ke KLCC. Dia nyer lepak, dari kul 8 pagi dan sampai pukul 11 malam masih dalam komuter lagi untuk sampai ke Seremban. Sampai hotel kat Melaka dah pukul 1.00 pagi.

Sampai Aiman pun ikut suka hati dia je, tido dalam komuter. huhuhuu

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid