Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root


Tengah aku sibuk-sibuk menggode blog aku ni, datang la anak aku yg outspoken dan all times busy body ni. Malas kengkadang aku nak layan dia nih bercakap. Kalau aku tak layan, dia mesti tak puas hati. Mesti dia tepuk-tepuk badan ngan cucuk-cucuk perut aku. Tu yang buat aku nyerr kefokusan terganggu.

Tapi dia ni best.. leh buat lawak.. Lupa lak nak introduce. Nama dia Ainin Darwisyah. Panggil Syah atau Darwiss je. Ni gambar dia suh aku ambik laa.. kalau tidak, berdiri la kat tepi aku ni yang tengah berlenggeng bertuala jerr.. ttthehe

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid