Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Network Camera Installed!


Selepas beberapa kali disabotaj oleh staff sendiri dan juga pesaing terdekat, aku ambil keputusan untuk invest satu network camera letak kat kedai aku. Walaupun investment ni besar, nak dekat RM2K (fixed line + wiring + streamyx + camera + modem + etc), aku rasa berbaloi utk melegakan perasaan dan hati aku. Rasa tenang sket nak tido malam ttthehe..

Cuma ada satu masalah pulak nak fikir. Janganlah pulak Network Camera aku kena kebas pulak.. Aku kena fikir macam mana nak lock atau buat casing yang orang tak leh curi camera aku tue. Walaubagaimana pun, satu CCTV Mall telah difokuskan ke kiosk aku selepas aku komplen kiosk aku disabotajkan oleh malaun yg tak jauh jaraknya dari kiosk aku. Jahanam..

2 comments

  1. Farah Deeb  

    September 26, 2008 at 12:42 PM

    Mmg ptt invest sket unt security xper. Saya pun penah kene tipu ngan staff yg kononnyer OT. Upenyer wat keje lain (mase tu x ingat nak psg CCTV) Habis RM13K ngan henpon company dia sebat. Tu kawan tu, pe naseb? Blom kes dia tiru signature lagi.. malas nak hingat!

  2. A.Manan  

    September 26, 2008 at 1:53 PM

    Sebenarnya tak terniat nak invest sebab ingatkan majority manusia baik. Tapi minority yang jahat tu yang buat masalah. Kekadang sama bangsa pun hati macam bangsa lain.. kering..

    Anyway, thank you for your comment.


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid