Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Oleh kerana aku cuma bercuti hari raya 2 hari sahaja, maka aku terpaksa la meninggalkan kampung pada hari raya ke 3. Sampai sahaja di rumah, boleh kata semua rumah jiran-jiran orang melayu masih berkunci lagi. Semua masih bersenang-senang kat kampung.

Lepas aku settlekan urusan bisnes, pada malamnya aku pun bawa keluarga merayau untuk beraya. Leh kata semua nombor hp kengkawan yang aku telefon belum balik rumah lagi. So, macam mana nak beraya nie..?? Jadi, aku tengok kat hp aku nama-nama kengkawan dan keluarga yang dah bercucu. Dia orang ni tentu tak balik kampung kerana bila dah bergelar datuk atau nenek, rumah dia orang tentunya dah jadi host atau kampung. Cari punya cari.. dapat la satu kawan pangkat nenek yang pernah bekerja satu kilang. Lepas tu.. dah tak de lagi rumah nak pergi... At the end, oleh kerana tak de rumah nak pergi beraya lagi dan anak-anak aku dah merengek kelaporan, tetiba terjumpa satu rumah pakcik yang sentiasa buka 365 hari setahun.. huhuuu.. Alhamdullilah.

Rumah pakcik mana lagi .. beraya rumah pakcik KFC laaa... bukan dapat duit raya.. duit aku plak yang keluar.. ttthehe

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid