Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Hadith :
Dari Abu Hurairah r.a katanya Rasulullah s.a.w bersabda:”Belum akan terjadi kiamat sebelum dua golongan besar saling memerangai antara satu sama lain, sedangkan korban di kedua belah pihak sangat besar pula. Dan alasan kedua-duanya hanyalah satu. Sumber Web Jakim

Kejam, zalim, binatang, bangsat, Yahudi mabuk! &^#%&&

Bangsa yang tidak pernah berhenti melanggar perintah Allah. Berhati binatang dan tidak sedar diri. Aku doakan satu bala paling besar menimpa kaum yang tidak habis-habis menindas dan membunuh golongan yang tidak mampu melawan secara adil. Kanak-kanak kecil dibunuh, perempuan lemah ditembak, orang-orang tua sakit dibom. Sampai 3 van ambulance pun kena bom juga. Sungguh kurang ajar!

Palestinian boys kneeling over the bodies of (from left) Issa, left, Ahmad center, and Mohammed Samouni at right, who according to Palestinian medical sources were killed in an Israeli airstrike, during their funeral in Gaza City on Monday. , Jan. 5, 2009. — AP picture source: http://www.nst.com.my/Current_News/NST/Wednesday/National/2446051/Article/index_html

ANGGOTA penyelamat memeriksa keadaan mayat kanak-kanak perempuan yang ditemui tertimbus dalam runtuhan rumahnya selepas serangan tentera Yahudi ke atas rumah ahli Hamas di Zeitun, semalam. Sumber: http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Wednesday/Dunia/20090106231912/Article/indexworld_html


Dah 10 hari, Gaza diserang tanpa henti, sampai Hospital Shifa pun dah tak larat nak tampung pesakit. Yang cedera ringan, yang parah dan mayat-mayat pun bertebaran di kaki lima hospital tersebut.

Sampai bila krisis berabad ini akan berkesudahan. Presiden Amerika bertukar ganti, tetapi dasar palestin tetap sama. Bush dah tentu puaka yang rapik, si Obama yang berasal dari negeri mundur Kenya pun tak sedar diri dah berlagak jadi ketua yahudi. Haram jadah!

Kita perlu buat sesuatu. Kalau bukan berjihad di bumi palestin. Dari jauh kita membantu.

Jika mampu wang ringgit, kita boleh derma sebelum 7 Februari ke tabung :

"NSTP Fund for Gaza"
- Bank in or transfer money to Maybank account number 514105-320501 under the name "NSTP Fund for Gaza";
- Write cheques made payable to The New Straits Times Press (M) Bhd with the words "Fund for Gaza" written on the reverse side and send to NSTP, Balai Berita, 31, Jalan Riong, 59100 Kuala Lumpur; or
- Make cash donations to the cashier at NSTP, Balai Berita, 31 Jalan Riong, Bangsar, Kuala Lumpur or any of the NSTP branch offices nationwide.

sumber: http://nst.com.my/Current_News/NST/Wednesday/Frontpage/2446054/Article/index_html


Jika ada masa terluang dan anda pengguna, jom join boikot:

Persatuan Pengguna Islam Malaysia ( PPIM ) bersama NGO lain akan melancarkan Kempen Boikot Produk Terpilih Yahudi/Menyokong Yahudi – COKE,STARBUCKS,COLGATE peringkat Negara. Majlis pelancaran ini akan diadakan pada 9 Januari 2009 (Jumaat ) selepas solat Jumaat di perkarangan Masjid Negara.

sumber: http://www.muslimconsumer.org.my/ppim/news.php?item.653.2

Jika anda semua tak de, jangan lupa selitkan doa dalam solat:

Berdoa untuk keselamatan rakyat Palestin. Berdoa untuk kehancuran negara Yahudi. Israel Laknatullah yang merasa hebat. Tapi Allah lagi hebat, Maha Hebat, Maha Berkuasa, Maha Besar. Allahuakbar!!


Ingat! Umat Islam adalah bersaudara. Cubit peha kanan, peha kiri terasa. Insaflah wahai pembaca budiman. Ada kanak-kanak sebaya dengan anak-anak kita yang bersekolah hari ni, hidup tidak berbapa, cedera tidak terbela dan maut mayatnya tidak sempurna. Allahu akhbar! Allahu akhbar! Allahu akbar!

2 comments

  1. Unknown  

    January 7, 2009 at 5:25 PM

    kesian tgk kanak² tu... seday & sebak rasenya...
    marilah kita pakat ramai2 berdoa.. InsyaAllah yahudi akan terima perbalasannyer..

  2. A.Manan  

    January 7, 2009 at 8:52 PM

    Penderitaan yang tak tertanggung dek mata, tak tergalas dek badan.


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid