Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root



Mungkin dia nih dikategorikan tahap bebal kerana dah 775 kali pun masih tak lulus ujian memandu yang boleh dikategorikan tahap senang. Sama ada ilmu tak seimbang dengan umur atau langsung tidak buat persediaan, tu aku pun tak tau.

Sekiranya diambil kisah ini dari segi positif, sifat tidak putus asa, tidak cepat mengaku kalah dan sentiasa memikirkan ada kejayaan di hadapan, seharusnya perlu ada pada setiap diri usahawan.


5 comments

  1. Anonymous  

    February 25, 2009 at 10:15 PM

    mak ai!!! 775 kali???hebat sungguh. tak kenal erti putus asa :)

  2. A.Manan  

    February 25, 2009 at 11:14 PM

    ttteheh.. tak putus asa tu satu.. muka tebal tak malu tu lagi satu punya power.. macam tak sanggup je kuar masuk bilik ujian sampai 775 kali.. huhuuu

  3. Mohammad Syahman bin Abu Hasan  

    February 26, 2009 at 12:04 AM

    Bagus cerita ni. macam cerita jutawan korea yang jatuh dari biz. sanggup jual sandwitch tepi jalan... muke tebal gak yang boleh buat duit ;-)

  4. Anonymous  

    February 26, 2009 at 5:29 PM

    775 kali? fuh..
    semangat betul..

  5. Rahimi  

    March 19, 2009 at 10:36 AM

    Orang yang berjaya bukannya orang yang tak pernah gagal, tetapi orang yang tak berhenti berusaha...


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid