Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

DAPAT VIVA DENGAN MAKAN??!!

Kempen promosi "GO LUCKY" Daily Fresh datang lagi dari 1hb April hingga 31 Julai 2009. Kali ini dengan motto "Jimat dan Menang" yeee.. Lebih banyak hadiah lumayan dan ganas ditawarkan.

1 x Hadiah Utama kereta Perodua ViVa 660 menjadi rebutan.. huhuu.. aikk.. makan jagung pun dapat kereta.. wakakakkk.. lumayan bebb...

Lagi satu co-sponsor utk kempen kali ini adalah Samsung. So, produk2 Samsung seperti Digital Camera, Mobile Phone dan MP3 Player akan menjadi milik pemenang SETIAP MINGGU!! huhuuu Pemenang akan dicabut melalui lucky draw secara "Live" dalam rancangan "APA KATA WANITA? bersama Zamzarina" di RTM1 setiap Jumaat 9.30malam - 10.30malam.

So, bagaimana nak dapat peluang dpt hadiah2 ni? Lupa lak nak bagi tau.


Macam gini, kita serius sket. Memula korang pergi kat memana outlet Daily Fresh yang dah berlambak kat Malaysia ni. Kalau masuk shopping mall yang popular, mesti ada punya. Korang kena dapatkan voucher Go Lucky dari outlet yang kau pergi tu atau print kat sini [print voucher] Lepas tu kau pilih la voucher yang korang minat. Kalau boleh isi semua particular kat belakang voucher tu. Buat order dan bayaran. Nanti krew akan staplekan resit pada voucher tu. Lepas tu masukkan voucher tu ke dalam satu tabung khas yang biasanya diletakkan di depan kaunter dan tungguuuuu..

Jangan lupa setiap hari Jumaat 9.30 malam - 10.30 malam tengok RTM1 dan tonton rancangan "Apa Kata Wanita? bersama Zamzarina". Mana tau korang nyer "ong" ada baik terpilih dalam Lucky Draw... ttthehe..

Kalau ada yang bertandang ke IOI Mall Kulai, belanja2 la sket kat kiosk Daily Fresh aku tue.. ttthehe

Untuk mendapat maklumat lengkap tentang sykt Daily Fresh sila layari laman ini

----------------------------------------------
I reveal one of my best side incomes. Please click below banner.
RM3K RM4K RM7 THOUSAND above a month


0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid