Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

SAMBUTAN HANGAT GO GO GO LUCKY!!

Wowww!! Tu je aku boleh cakap tentang sambutan pada 3 hari pertama selepas pelancaran kempen "GO LUCKY DAILY FRESH - Jimat dan Menang" bermula 1hb April hari tue.

Memang tak putus pelanggan datang kiosk aku, mungkin teruja dengan bunting promosi yang memaparkan gambar ViVa dan pengacara rancangan "Apa kata Wanita? bersama Zamzarina.

Apa tak nya, kedai jual jagung yg comel-lote boleh ada joint venture dengan RTM1 pulak tue dan syarikat gergasi SAMSUNG pula jadi co-sponsor. Fuiyooo..

Jangan lepas peluang makan berdiskaun dan memenangi hadiah-hadiah menarik seperti Handphone, MP3 dan Digital Camera. Mana tau menang pula Grand Prize dan dijemput ke RTM1 menerima secara simbolik kunci dan kereta ViVa 660 bersiaran langsung pada episod terakhir kempen Go Lucky ini.

Aku screenshot gambar sambutan customer kat Kiosk aku dari camera networking yg aku pasang kat situ.




Jom pergi memana outlet Daily Fresh yang terdekat dan dapatkan baucer diskaun atau print kat sini [print sini]. Jomm semua Makan, Jimat dan Menang!!


0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid