Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Alhamdulillah 3x. Semalam aku pi meeting Go Lucky promotion di HQ Daily Fresh. Sebahagian franchisee datang ke meeting tu untuk membincangkan status kempen Go Lucky dan maklum balas yang diterima. Amat membanggakan!

Dan yang paling membanggakan bila Manager A&P mengumumkan pemenang TOP NATIONAL OUTLET (Whole Malaysia) with Highest Return Voucher for APRIL 2009 ialah

IOI MALL, KULAI


Banggee sebab.. kan aku owner kiosk tue.. ttthehe Tapi apa yang penting kena ucapkan JUTAAAaaaaan TERIMA KASIH kepada pelanggan-pelanggan Daily Fresh IOI MALL yang telah sudi berbelanja menggunakan baucer Go Lucky Jimat dan Menang. Tanpa customer, sapa laaa nak beli jagung ngan wafito yg kedai aku jual tue.. ttthehe..

Jadi terus bersama Daily Fresh sebagai pilihan No. 1 cup corn, ice kimo dan wafito anda!!!

So.. apa yang aku dapat?... waaaa meriah.. dapat la aku STOK PERCUMA bernilai ratus-ratus gak laa.. ttthehe.. so apa plan seterusnya.. WINNER FOR MAY 2009 la pulakk.. ttthehe





1 comments

  1. Mohammad Syahman bin Abu Hasan  

    May 24, 2009 at 12:42 AM

    Tahniah bang manan. best tengok orang melayu berjaya. tahniah skali lagi..


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid