Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

PENCURI AIR MILO DI BULAN RAMADHAN

Apalah pencuri nih. Air Milo pun nak curi. Tak de kerja betul. Yang paling aku marah ialah dah la mencuri air milo aku, mesin air milo tu pun suis nye ditutup. Habis satu tabung air Milo aku basi. Nak buat jadi satu memori, suka-suka je tinggalkan gelas kosong yang dah guna atas kaunter kedai aku. Pencuri oh pencuri. Ni kan bulan puasa cuba la insaf. Tapi mungkin kau ni tak puasa atau kau bukan Islam kot. Maklumlah ramai kaum dari dalam dan luar negeri kerja kat Shopping Mall tue. Bebetul majmuk, nak jadi 1Malaysia la katakan huh..

Ni kali kedua kau curi air milo aku yg dapat aku kesan dan aku report. Tak tau pulak brp kali yg aku tak dapat kesan. Tapi sempena bulan berkat Ramadhan ni, aku berdoa dengan sepenuh keinsafan supaya pencuri air milo ni bertaubat dan menyesal.

Ada je kau nyer projek ye Pencuri selepas waktu kerja. Tak pe, aku dalam proses membeli camera CCTV dari income yg aku dapat dari program MySVR2u.net. Budget 4 set camera dengan satu DVR dalam RM1K. Jadi memang jimat gilerlah sebab tak keluar duit dari poket. Potensi program kad rebat mysvr2u.net pulak hebat, rasanya kalau diizinkan Allah, bulan depan dah boleh pasang camera CCTV tu. Korang dah dapatkan Kad Rebate Minyak belum? Kalau belum boleh join program berbelanja dan jimat ni http://enter.mysvr2u.net

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid