Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Baru je habis promotion "Go Lucky Jimat dan Menang 2009". Dah ada orang pun yang bawa balik Perodua Viva untuk beraya, best nyerr kereta free. So, apa lagi promotion yang Daily Fresh buat? ttthehe.. dah tak de . Kalau buat promotion makan-makan masa bulan puasa ni pun buat apa. Bukan boleh dipaksa-paksa makan .. suruh makan free pun orang Islam tak boleh makan..

Jadi ketika ni, kita ambil kesempatan untuk menghargai peminat-peminat fanatik produk Daily Fresh. Kita adakan Local Marketing Campaign je. Siapa peminat fanatik produk Daily Fresh, jangan lepaskan peluang ni. Sekarang di kiosk2 yang mengambil bahagian, ada mengedarkan kad stamp "Get Your Reward" macam gambar kat atas tue. Kad ini terhad dan dikawal. Ianya perlu diminta. Hanya yang regular dan penduduk setempat sahaja akan diberi. Cara nak gunakannya ialah:

1. Dapatkan kad stamp "Get Your Reward" dari kiosk yang anda pergi. (Mungkin anda disyaratkan membuat pembelian dahulu sebelum mendapat kad ini. )
2. Setiap pembelian akan mendapat satu stamp.
3. Jika cukup 5 stamp, anda boleh menukarkan kad ini dengan satu cawan small Corn atau Wafito Classic percuma .
4. Jika tak nak corn percuma atau wafito classic, teruskan mengumpul stamp sehingga 8 stamps utk ditukarkan ke Wafito Deluxe.
5. Jika tak nak juga Wafito Deluxe, teruskan mengumpul 9 stamps untuk ditukarkan kepada Ice Kimo yang menggiurkan.

Syarat2 penting lain ialah kad ini hanya boleh digunakan di kiosk yang anda dapat kad itu sahaja. Kad ini tidak sah ambil kat kiosk lain, dan beli di kiosk lain atau beli di pelbagai tempat.

Jadi jangan tinggalkan kad "Get Your Reward" bila keluar bershopping, kalau tidak anda rugi besar.

Ada lagi kad yang juga penting yang perlu anda bawa ketika bershopping iaitu Gold Card dari http://enter.mysvr2u.net . Setiap pembelian yang kita buat di merchant2 terpilih akan mendapat mata-mata ganjaran yang boleh ditukarkan untuk penjimatan terhebat!

Dalam masa yang sama bila anda menyertai http://enter.mySVR2u.net, anda akan mendapat Gift Card tersedia ada nilai dalamnya RM50 yang boleh digunakan untuk membeli minyak di Petronas.

Jangan lupa yer, bawa "Get Your Reward" kad dari Daily Fresh dan "Gold Card" dari http://enter.mySVR2u.net bila bershopping!

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid