Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Masyarakat sekarang ni cukup alLergic dengan aktiviti spamming atau spam. Tidak kiralah melalui email, surat atau SMS semuanya membuatkan setengah orang boleh jadi hilang akal oleh sebab ke"allergic"kannya. So elakkan la menyepam nih. Bukan sahaja email atau SMS yang kita hantar itu terus didelete tanpa membaca, malahan dibalas pula oleh sumpah-sumpah dan doa-doa laknat oleh orang-orang yang menganggap diri mereka dianiaya oleh anda yg menyepam. Bayangkan la satu email atau SMS, anda dapat satu doa laknat. Jika anda hantar 30 ribu email spam, cuba kira berapa doa laknat yang anda akan dapat??!! So, sekarang anda tahu kenapa, usaha anda yang menyepam selama ini tidak berkat. Jadi, Hantar email atau SMS kepada kenalan yang mengenali anda SAHAJA!!

Aku nak kasi tips mempromosi guna SMS bagaimana mengelakkan kita terberi spam kepada orang yang tidak mengenali kita. Bagaimana? Macam ni..

Sehari kita hidup, kita akan jumpa ramai orang yang kita kenal.
Selalunya kita tegur dia orang, dan kita berbual tentang sesuatu.

Step 1. Save draft dekat handphone anda dengan skrip-skrip seperti ini, "Income mudah hanya dengan jari. Baca info lanjut di http://mymode-income.blogspot.com. Manan."

Step 2. Bila terjumpa kawan atau kenalan yang kita kenal, tegur kawan tu dan beritau dia yang kita ada peluang bisnes baik utk mereka ceburi. Tak payah cari orang atau ada downline untuk dapat untung.

Step 3. Beritau dia, kalau nak tau pasal bisnes ini hanya perlu baca info dekat website bila dia free.

Step 4. Minta dia nombor handphone (walaupun anda telah ada save nombor handphone dia, tetap minta dia beri ketika itu juga), hantar draft SMS promo ke nombor handphone kawan anda ketika itu juga.

Step 5. Dia pun akan baca ketika itu juga dan kita remindkan dia untuk lihat laman web pada SMS yang kita hantar dan hubungi kita semula kalau tak faham dan perlu penjelasan lanjut.

Step 6. Kita beredar.

Dengan teknik power diatas, satu doa laknat pun korang tak dapat. ttthehe

Cubalah, Insya Allah cara ini berkesan sebab sy dah berkali-kali berjaya melakukan..

Selalulah ikuti blog ini untuk mendapat tips-tips efektif.

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid