Recommended Multiple Stream Income Opportunities

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak Jutawan Power Root

Ada beberapa program affiliate percuma yang tidak beberapa popular kerana income yang didapati dari mempromosikannya tidak lumayan. Walaupun begitu, tiada siapa yang akan meragui kesahihan bisnes ini kerana ianya memang telus dan tiada unsur-unsur penipuan.



Satu contoh program bisnes affiliate yang aku sertai dan mungkin aku adalah antara orang yang terawal mempromosi ialah web menjual buku http://adikbijak.com. Semenjak aku mempromosi laman web ini sekitar 2006, aku dah dapat beberapa buku secara percuma daripada penebusan point dari pembelian downline. Antara buku yang pernah aku tebus secara percuma:

::Buku Cakar Harimau oleh Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood
::Buku Remeh Temeh Tentang Solat oleh Ustaz Mohammad Nizam
::21 Kaedah Mendidik Anak Cemerlang oleh Dato Dr' Hj Fadzilah Kamsah
::Menangani Anak Bermasalah oleh Dato Dr' Hj Fadzilah Kamsah
::Menjadi Ibu Bapa Genius Berdasarkan Nasihat Luqman Al-Hakim oleh Syarif Hade Masyah

Sekarang ni aku ada nak dekat 300 orang downline dan point yg sedia ada untuk aku tebus sudah lebih Rm40.00.


Bisnes ini memang bukan durian runtuh, tetapi mendapat sesuatu yang percuma teramatlah menguntungkan. Anda patut sertai. Selain daripada anda mendapat income percuma, anda melakukan sesuatu kebaikan menyebarkan kepada awam kepentingan membaca dan mencari ilmu yang diredhai Allah. Ini link affiliate saya http://adikbijak.com

0 comments


Recent Entries

Recent Comments

Recommended Money Makers

  • MyMode Bisnes Prepaid